Reklamation


Om du får en trasig vara måste du alltid kontakta oss innan du returnerar varan. Du kontaktar oss på info@trendamore.se 
där du anger ditt fullständiga namn, din adress, ordernummer och en beskrivning av felet. Kan du bifoga en bild på den
trasiga produkten tar vi tacksamt emot det, då det eventuellt är lättare att bedöma eventuellt fel.
Vi gillar nöjda kunder och försöker alltid att lösa en reklamation på bästa, snabbaste och smidigaste sätt för dig.  

Om det inte lyckas att åtgärda felet återbetalar vi dig för den defekta produkten i enlighet med gällande
konsumentskyddslagstiftning. Vi står för returfrakt vid godkända reklamationer. Fraktkostnaden återbetalas när
reklamationen är godkänd. När det gäller reklamationer måste vi alltid leverera den defekta produkten till leverantören
för bedömning. Vi hoppas på er förståelse i att detta kan ta upp till 3 veckor.

Vi förbehåller oss rätten att neka en reklamation om det visar sig att varan inte är felaktig i enlighet med gällande
konsumentskyddslagstiftning. En felsökningsavgift kommer då att debiteras dig som kund på max 350 kr. Vid reklamationer
följer vi riktlinjer från Allmänna Reklamationsnämnden.

Skador på paketet
Upptäcker du skador på paketet när du ska hämta paketet ska du omedelbart anmäla detta till transportören på plats
och göra en skadeanmälan.
Hämta inte ut ett skadat paket! Upptäcker du inte skadan förrän du öppnat paketet, och skadan är av den art att den
kan hänföras till transportföretagets hantering, måste du alltid anmäla detta till oss inom 3 dagar från att du hämtade ut paketet. 


Kontakta oss på info@trendamore.se och uppge ditt fullständiga namn, adress och ordernummer samt vad paketet innehåller
och hur det är skadat. Ta gärna en bild på det skadade godset och sänd med i mejlet.



klockor väskor smycken online svensk design